-BONA NOTIZIA-

Oghje, una bona nutizia hè ghjunta da a porta di l'acquistu di u guvernu cintrali.A nostra sucietà (Guangzhou Guub Technology Co., Ltd.) hà vintu cù successu u secondu pacchettu di u prughjettu di l'acquistu designatu di mobili d'uffiziu 2019-2020 di l'agenzia statale cintrali cun un terzu ranking di rendiment eccellente.

Questa hè una altra qualificazione impurtante dopu avè ottenutu a qualificazione per u prughjettu di l'acquistu designatu di mobili d'uffiziu 2020 di l'agenzia di u guvernu cintrali in ghjugnu.

Fighjendu à mantene u sicretu di u paese per 30 anni, Guub hà da cuntinuà à sustene i valori corporativi core di "altruismu è felicità" è a filusufìa di l'affari di "fate un bon usu di e risorse, creà classici in modu intelligente, è benefiziu a sucietà umana", è furnisce alta. -qualità è prudutti efficaci è Servite è cuntribuisce più à a causa di u sicretu naziunale.

Guardendu i sicreti cun cura, a quinta generazione di u cabinet secretu GUUB hè stata prodotta in massa è listata.E persone di tutti i campi di a vita sò benvenuti à chjamà dumande dettagliate, è aspettanu a vostra sincera cooperazione!


Tempu di post: 18-Jan-2022